مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 14:552018-01-16سياسي

متاسفانه خیلی سیاسی شده ایم/ دستگیرشدگان با هر سه جناح مخالف بودند


معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه ما خیلی سیاسی شده ایم و آسیبی که در فرهنگ سیاسی ما شکل گرفته، باعث شده در رقابت های سیاسی که بحق و قانونی است، - آنچنان جناح های سیاسی به جان یکدیگر بیفتند که همدیگر را نشانه بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدجواد حسینی در نشست اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت مطلوب قضایا و رویدادها می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، اما بعضا باید هزینه های سنگینی پرداخت شود تا این شرایط به یک تغییر رفتار منجر شود.

وی گفت: ناآرامی های اخیر اعتراض به موضوعی به حق بود که به سرعت تبدیل به یک اغتشاش ناحق، گسترش آن در سطح کشور و تبدیل شعارهای معمولی به شعارهای رادیکالی شد، اما از آنجا که این اعتراضات از پشتوانه ای برخوردار نبود به سرعت کنترل و مدیریت شد.

در این ناآرامی ها در مجموع معاندان نظام بخش عمده ای از این اعتراضات را مدیریت کرده و قصد داشتند دامنه آن را به دهه فجر بکشانند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: کسانی که در ناآرامی های اخیر دستگیر شدند، به هیچ وجه اصولگرا، اصلاح طلب یا اعتدالگرا نبودند، بلکه با هر سه جناح مخالف بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه خیلی سیاسی شده ایم/ دستگیرشدگان با هر سه جناح مخالف بودند

متاسفانه خیلی سیاسی شده ایم/ دستگیرشدگان با هر سه جناح مخالف بودند