مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 14:402018-01-16سياسي

وزیر اطلاعات: انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی نشود


نباید انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی شود چرا که این امر موجب تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.

- وزیر اطلاعات تاکید کرد: نباید انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی شود چرا که این امر موجب تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره کارکنان کشتی نفت کش ایران و تسلیت شهادت سه تن از شهدای عرصه گمنامی در آذربایجان غربی، افزود: این شهدا در جهت تضمین امنیت نظام، سینه خود را سپر کرده و اجازه ایجاد ناامنی به دشمنان را ندادند.

وی زنجان را شهر شعور و شور حسینی دانست و گفت: این استان خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگی بوده و از افتخارات زیادی برخوردار است.

علوی، علت پیروزی و پیدایش انقلاب اسلامی در ایران را اجرای فرامین الهی، احکام اسلام و سیره اولیا دانست و افزود: قرار گرفتن در جایگاه گره گشایی از کار مردم، نشانگر لطف خداوند است و شکر این نعمت را باید با خدمت گذاری بیشتر و بی منت به جا آورد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نگاه دنیوی به مقام و ریاست، خسارت خواهد بود، گفت: امیرالمومنین علی (ع) برای یاری مظلومان و رسیدگی به محرومان مسئولیت اداره جامعه اسلامی را پذیرفتند و این سیره باید به عنوان الگوی مسئولان در نظام اسلامی قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی نشود

وزیر اطلاعات: انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی نشود