مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 14:352018-01-16سياسي

راهکارهای تخصصی موفقیت در آزمون وکالت


مولف کتب حقوقی و مشاور آزمون های تخصصی حقوق راهکارهای تخصصی موفقیت در آزمون وکالت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مهدی صیادی مولف کتب حقوقی و مشاور آزمون های تخصصی حقوق اعلام در خصوص راهکارهای تخصصی موفقیت در آزمون وکالت به پرسش های زیر پاسخ داد، مطالبی که می تواند به علاقه مندان این رشته برای رسیدن بهتر و مطلوب تر به اهداف شان کمک کنند.

از چه زمانی تدریس و مشاوره دوره های آمادگی آزمون های حقوقی را شروع کردید؟ پس از ورود به دانشگاه، از همان ترم اول علاقه زیادی به یادگیری مطالب حقوقی داشتم که همین عامل سبب شد تا در ترم 7 کارشناسی با نوشتن اولین کتابم، به طور رسمی وارد عرصه آموزش شوم و در حال حاضر نیز با بیش از 10 سال سابقه آموزشی (تدریس-مشاوره و برنامه ریزی) و نوشتن بیش از 50عنوان کتاب آموزشی و کمک آموزشی، به عنوان مدیریت انتشارات کمک آزمون مشغول فعالیت های آموزشی هستم.

بنده طرح ها و سبک های آموزشی زیادی را به مجموعه های آموزشی متعددی ارائه کردم که از بین همه آن ها مجموعه وکیل یار به عنوان بهترین مجموعه تستی شناخته شده و بسته تضمینی آزمون وکالت نیز به عنوان تنها منبع کامل دارای برنامه ریزی روزانه محسوب می شود که در دو سه سال اخیر، جایگزین کلاس های حضوری شده است و حتی داوطلبان آن را ترجیح می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای تخصصی موفقیت در آزمون وکالت

راهکارهای تخصصی موفقیت در آزمون وکالت