مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 13:062018-01-16سياسي

رییس مجلس عمان: مسلمانان استعدادها و نخبگانشان را به کشورهایشان بازگردانند


خالدبن هلال العولی خواستار این شد که کشورهای اسلامی با همکاری یکدیگر نخبگان و استعدادهایشان را به کشورهایشان بازگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، خالد بن هلال المعولی رییس مجلس عمان در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در هتل اسپیناس تهران در حال برگزاری است، گفت: نشست امروز در حالی برگزار می شود که امت اسلامی با مسائل زیادی روبرو هستند و این موضوع می طلبد ما برای رفع این مسائل و مشکلات به صورت گسترده تلاش کنیم.

وی بر لزوم حل چالش هایی که باعث ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی می شود تاکید کردو اظهار داشت: ما باید به آرمان های اسلامی پایبند باشیم تا ضمن عبور از این چالش ها بتوانیم ملت اسلامی را تقویت و متحد کنیم.

رییس مجلس عمان اعتراض به انتقال پایتخت امریکا به قدس را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که باید بدان توجه شود و گفت: این انتقال باعث می شود مشکلات جدی برای فلسطین ایجاد شود به همین دلیل باید جلوی آن را گرفت.

خالد بن هلال العولی ادامه داد: ما باید با نهادهای بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل به صورت مستقیم ارتباط داشته باشیم تا بحث انتقال سفارت آمریکا به قدس را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس عمان: مسلمانان استعدادها و نخبگانشان را به کشورهایشان بازگردانند

رییس مجلس عمان: مسلمانان استعدادها و نخبگانشان را به کشورهایشان بازگردانند