مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 13:002018-01-16اقتصادي

آمادگی فرانسه برای سرمایه گذاری در تصفیه فاضلاب های البرز


چهاردهمین نشست هم اندیشی هیئت رییسه اتاق بازرگانی و مدیران شهرک های صنعتی البرز با حضور مدیر عامل و معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام، هیئت رییسه اتاق بازرگانی، - مدیر کل گمرک و جمعی از فعالان اقتصادی استان در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی پیام و روند رو به رشد آن توسط دکتر علیخانی معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام مطرح شد و راهکارهای تعامل صاحبان صنایع مستقر در شهرک های صنعتی با منطقه ویژه اقتصادی پیام مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

علی اصغر بنا ساز سرپرست گمرک استان البرز نیز گزارشی از توانمندی های اداره کل گمرک ارایه و ضمن اشاره به استقرار گمرک استان البرز در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: ورود آزاد و بدون حقوق گمرکی و سود بازرگانی کالاها، ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای مستقر در منطقه به عنوان بخشی از مزیت های گمرکی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می شود .

سرپرست گمرک استان البرز گفت: امکان ورود و خروج کالا از منطقه به خارج از کشور بدون تشریفات گمرکی، امکان ترانزیت و صدور مجدد کالا بدون محدودیت و امکان خرده فروشی کالا به اتباع خارجی برای خروج از کشور نیز از دیگر مزیت های گمرکی جهت سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فرانسه برای سرمایه گذاری در تصفیه فاضلاب های البرز

آمادگی فرانسه برای سرمایه گذاری در تصفیه فاضلاب های البرز