مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 12:552018-01-16اجتماعي

اطلاعیه مدیریت بحران خوزستان در خصوص احتمال وقوع طوفان و گرد و غبار


اداره کل مدیریت بحران خوزستان در پی پیش بینی های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع طوفان و ورود سامانه بارش زا به استان در روز جمعه، اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: "با عنایت به اطلاعیه شماره 32 مورخ 26 دی ماه 96 مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص افزایش سرعت باد در مناطق غربی و مرکزی استان طی ساعاتی در بعدازطهر امروز سه شنبه، احتمال کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مناطقی از غرب و مرکز استان پیش بینی شده است.

همچنین در روز جمعه با توجه به ورود سامانه بارش زا و وجود گرادیان شدید فشاری، شاهد جنوبی شدن جریانات، وزش بادهای شدید (انتظار وقوع طوفان) و فعال شدن کانون های داخلی و در نتیجه برخاستن گرد و خاک و کاهش دید افقی در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی و گسترش توده گرد و خاک به مناطق شمالی استان، خواهیم بود.

اداره کل مدیریت بحران هماهنگی لازم با فرمانداران نسبت به اتخاذ کلیه تمهیدات لازم در این خصوص، آمادگی کلیه دستگاه های مرتبط و مورد نیاز و مراکز بهداشتی و درمانی و خدماتی شهرستان، بازدید و بررسی پست ها و خطوط انتقال برق و تاسیسات و شبکه های آبرسانی، ارتباط با ستاد مدیریت بحران استان جهت هرگونه تصمیم گیری و اعلام مستمر آخرین وضعیت جوی شهرستان، اطلاع رسانی به شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه مدیریت بحران خوزستان در خصوص احتمال وقوع طوفان و گرد و غبار

اطلاعیه مدیریت بحران خوزستان در خصوص احتمال وقوع طوفان و گرد و غبار