مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 12:312018-01-16اقتصادي

بودجه سال آینده شهرداری زنجان 450 میلیارد تومان بسته شده است


شهردار زنجان با بیان اینکه سال آینده بودجه شهرداری 300 میلیارد تومان خواهد بود که 245 میلیارد آن در شهرداری و 55 میلیارد تومان آن برای سازمان ها پیش بینی شده و با به الحاق پیوست سرمایه گذاری به بودجه سال آینده، - بودجه کل به 450 میلیارد تومان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زنجان، مسیح الله معصومی ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن تسلیت به مناسبت ضایعه کشتی سانچی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مسؤولان ذیربط دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در مهلت قانونی و فرجه تعیین شده بودجه شهرداری را تقدیم شورا می کند، گفت: البته این بودجه با تلاش مجدانه همکاران در مجموعه شهرداری، مشاوران، معاونان و با یک تفاوت مهم از طریق کسب نظرات مردم جمع آوری شده و نظر مردم نیز در این بخش اعمال شده و پیوست این نظرسنجی ها که از طریق سامانه و پیامک بوده است، اخذ شده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده تغییراتی نسبت به امسال اعمال شده است، گفت: البته برای بودجه سال آینده نخستین بار بود که یک ابلاغیه به بودجه جاری از وزارت متبوع ابلاغ شد و آن را نیز در بودجه عملیاتی کردیم.

معصومی با اشاره به اینکه بودجه امسال به غیر از سبزه میدان 210 میلیارد تومان بود، گفت: سال آینده بودجه شهرداری زنجان 300 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال آینده شهرداری زنجان 450 میلیارد تومان بسته شده است

بودجه سال آینده شهرداری زنجان 450 میلیارد تومان بسته شده است