مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 10:512018-01-16ورزشي

هندبالیست های اصفهانی راهی کره جنوبی می شوند/ قرق تیم ملی توسط اصفهانی ها


6 هندبالیست اصفهانی در ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، هجدهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت های آسیا در روزهای آینده به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و کادر فنی تیم ملی هندبال، اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها را اعلام کرد که ورزشکاران اصفهانی حضور پرتعدادی را در این لیست دارند.

الله کرم استکی، سجاد استکی، سید علیرضا موسوی، محسن باباصفری، امین کاظمی و میلاد مسائلی، اصفهانی هایی هستند که در این لیست جای گرفته و در پیکارهای قهرمانی آسیا برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند.

همچنین علیرضا رحیمی و شهداد مرتجی نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی هندبال حضور داشته و بروت ماچک را همراهی می کنند.

مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، امین یوسفی نژاد، مهرداد صمصامی، جلال کیانی، محمد قاسمی، مهدی بیجاری، سلامان بربط، علی رحیمی، شاهو نصرتی، سعید حیدری راد و پویا نوروزی نژاد سایر ملی پوشانی هستند که تیم ملی ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گروه بندی مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر است: گروه A ایران ازبکستان ژاپن گروه B بحرین عمان استرالیا گروهC کره جنوبی امارات هند بنگلادش گروه D قطر عربستان چین نیوزلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبالیست های اصفهانی راهی کره جنوبی می شوند/ قرق تیم ملی توسط اصفهانی ها

هندبالیست های اصفهانی راهی کره جنوبی می شوند/ قرق تیم ملی توسط اصفهانی ها