مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 10:402018-01-16سياسي

تاکید معاون رییس جمهور بر ارائه ایده های نو در شرکت های دانش بنیان موفق


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به موفقیت برخی شرکت های دانش بنیان در کشور گفت: این شرکت ها هر چند بازار را در اختیار دارند، ولی این وضعیت پایدار نخواهد بود و باید مراقب باشند که شرکت هایی با ایده های نو ظهور خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم افتتاح پروژه ایرانوم در دانشگاه علوم بهزیستی" با بیان اینکه نیروی انسانی بالاترین ثروت هر کشور است، افزود: تفاوت ایران با سایر کشورها در داشتن نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه پزشکی مبتنی بر فرد جزء موضوعات مطرح روز است، خاطر نشان کرد: بر این اساس چندین قرارداد با دانشگاه های مختلف در حوزه های پزشکی منعقد کردیم.

ستاری، ژنتیک را پایه توسعه پزشکی مبتنی بر فرد دانست و اظهار کرد: بر این اساس در آینده نزدیک روش های نوینی در این زمینه ارائه خواهد شد، به گونه ای که شیوه های درمانی کنونی جزء روش های درمانی سنتی به شمار می رود.

معاون علمی رییس جمهور با اشاره به پتانسیل نیروهای انسانی ایرانی مقیم خارج از کشور، خاطرنشان کرد: این نیروهای تحصیل کرده در بهترین شرکت ها و دانشگاه های خارجی مشغول به فعالیت هستند و تحقیقات زیادی را در این زمینه در دستور کار دارند که می توان از این پتانسیل استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون رییس جمهور بر ارائه ایده های نو در شرکت های دانش بنیان موفق

تاکید معاون رییس جمهور بر ارائه ایده های نو در شرکت های دانش بنیان موفق