مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 17:312018-01-15اقتصادي

افتتاح یک هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در دماوند


سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح یک هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه مبارک فجر سال جاری در شهرستان دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری فارس" استان تهران، پرویز فیروز ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر انقلاب شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال، مهم ترین و بزرگترین مرحله مسکن مهر استان تهران در دماوند افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه های مختلفی در استان تهران بهره برداری می شود، افزود: برای احداث مدرسه و درمانگاه در سایت مسکن مهر گیلاوند قطعه زمینی در نظر گرفته شده است که اگر از سوی آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و سازمان نوسازی مدارس تأمین اعتبار شود، در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به کلنگ زنی کلانتری مسکن مهر گیلاوند در هفته دفاع مقدس گفت: این پروژه تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در سالروز آزادسازی خرمشهر مورد بهره برداری قرار گیرد.

فیروز تصریح کرد: یک هزار و 300 واحد از سایت مسکن مهر گیلاوند مربوط به پروژه میثاق مرآت است که 500 واحد روی اسکلت فلزی قرار دارد که درصدد جداسازی قسمتی از آن هستیم؛ 700 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در دماوند

افتتاح یک هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در دماوند