مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 17:012018-01-15سياسي

افتتاح بزرگ ترین پروژه مسکن مهر استان تهران در دماوند


فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح بزرگ ترین پروژه استان تهران به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: مشعل گاز روستای اوچونک دماوند در دهه فجر روشن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" استان تهران، ناصر محمودی فرد ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان دماوند، ضمن تسلیت جانباختگان حادثه کشتی ایرانی سانچی اظهار کرد: در پی این حادثه غمناک، خود را در غم خانواده های دریانوردان شریک می دانیم.

وی با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: در آستانه چهارمین دهه انقلاب اسلامی قرار داریم و یاد همه کسانی که در به ثمر نشستن این انقلاب نقش داشتند را گرامی می داریم.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مردم همواره از انقلاب حمایت کردند و در تمام صحنه ها حضور جدی و پرشوری داشتند، گفت: اتفاقاتی اخیراً در بعضی از شهرستان های کشور رخ داد، هر چند خواسته هایی وجود داشت، اما دشمنان خارجی و جریانات معاند سعی کردند که از این موضوع بهره برداری سیاسی کنند و رویکرد انتقام جویانه نسبت به انقلاب داشته باشند.

محمودی فرد تصریح کرد: حضور گسترده و چشم گیر مردم در عرصه های انقلاب توانسته توطئه های آنها را خنثی و از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا صیانت کند؛ امیدواریم ما هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگ ترین پروژه مسکن مهر استان تهران در دماوند

افتتاح بزرگ ترین پروژه مسکن مهر استان تهران در دماوند