مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 15:552018-01-15سياسي

مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپای فاوا راه اندازی می شود


مرکز توانمندسازی کسب وکارهای نوپای فاوا با هدف ایجاد اشتغال با همکاری پارک علم و فناوری هرمزگان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، - راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی فتی در اولین نشست کمیته راهبری مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان از سوی فاوا به عنوان مجری طرح انتخاب شده و زمینه گسترش کسب وکارهای فاوا را فراهم خواهد کرد.

وی درخصوص هدف از واگذاری اجرای این طرح به پارک علم و فناوری هرمزگان، افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان خدماتی از جمله شناسایی اعضای زیست بوم کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین اعضای زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر فاوای استان، تسهیل ایجاد و رشد کسب وکارهای نوپای محلی برای حفظ سرمایه های انسانی استان، عرضه خدمات مشاوره ای و آموزشی به اعضای زیست بوم کسب و کارهای نوپای فاوای استان و پایش زیست بوم کسب وکارهای نوپای فاوای استان ارائه خواهد داد.

دکتر فتی خاطرنشان کرد: کسب و کارهای دنیا در حال حاضر بر محور آی تی استوار شده که باید این حرکت در ایران و استان هرمزگان نیز شتاب بگیرد.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: زیرساخت های این بخش در هرمزگان فراهم می شود که انتظار داریم کسب درآمد از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپای فاوا راه اندازی می شود

مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپای فاوا راه اندازی می شود