مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 17:502018-01-14بين الملل

سناتور روس تاکید کرد: تغییر برجام نقض حقوق بین الملل است


رییس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون (سنا) روسیه با انتقاد از تلاش های آمریکا برای تغییر در برجام، گفت که این کار نقض حقوق بین الملل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اینترفکس، کنستانتین کاساچوف رییس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد که تلاش آمریکا برای بازنگری برجام، نقض خطرناک حقوق بین الملل است.

وی تصریح کرد: هر تلاشی از سوی آمریکا برای لغو برجام بدون موافقت طرف های دیگر این توافق به طور مستقیم اصول بنیادین حقوق بین الملل را نقض خواهد کرد و در این مورد، نقض رژیم منع اشاعه (هسته ای) خواهد بود.

سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز از رویکرد رییس جمهور آمریکا برای اعمال تغییراتی در توافق هسته ای انتقاد و تاکید کرد که مسکو در کنار دیگر طرف های توافق متعهد به حفظ و ادامه برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا جمعه شب (22 دی ماه) بیانیه ای را درباره توافق هسته ای منتشر و در آن اعلام کرد که به تعلیق تحریم های ایران ادامه می دهد اما در ادامه بیانیه خود گفت که اگر طرف های اروپایی برجام، آنچه وی نقاظ ضعف این توافق می خواند را اصلاح نکنند، از برجام خارج خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور روس تاکید کرد: تغییر برجام نقض حقوق بین الملل است

سناتور روس تاکید کرد: تغییر برجام نقض حقوق بین الملل است