مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 14:512018-01-14اجتماعي

انسداد تونل امام زاده هاشم در محور هراز


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از انسداد تونل امام زاده هاشم در محور هراز از 20 دی ماه تا 15 اسفندماه امسال به صورت 24 ساعته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی گفت: برابر اعلام پلیس راه راهور ناجا و با درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای انجام عملیات رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و یخ زدگی، آب بندی و ایمن سازی تونل جدید امامزاده هاشم در محور هراز این تونل از 20 دی ماه تا 15 اسفندماه به صورت 24 ساعته مسدود است.

وی تصریح کرد: محدودیت تردد و انسداد این تونل در تعطیلات ایام دهه مبارک فجر از روز پنج شنبه 19 بهمن ماه تا روز سه شنبه 24 بهمن ماه لغو می شود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ورود سامانه بارشی سرد از بعدازظهر امروز به استان و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی و احتمال یخ زدگی در محورهای کوهستانی از رانندگان وسایل نقلیه خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/ج/ http://fna.

ir/a3bl5g نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد تونل امام زاده هاشم در محور هراز

انسداد تونل امام زاده هاشم در محور هراز