مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 13:052018-01-14سياسي

گزارش شهردار از تخلفات شهرداری در اختیار کمیسیون عمران قرار گیرد


در پی ارائه گزارش 100 روزه شهردار جدید تهران از عملکرد شهردار سابق و همکارانش در شهرداری تهران و انتشار بخشی از گزارش نجفی در خصوص تخلفات انتخاباتی شهردار سابق و همکارانش، - رییس کمیسیون عمران مجلس از شهردار تهران خواست گزارش علنی و محرمانه و مستندات مکتوب خود را برای رسیدگی در اختیار کمیسیون عمران به مجلس قرار دهد.

محمدرضا رضایی در گفت وگو با ایسنا، گفت: کمیسیون عمران به عنوان مرجع تخصصی و ناظر بر شهرداری ها باید در جریان جزییات گزارش علنی و محرمانه شهردار جدید تهران قرار بگیرد و شهردار تهران باید در کنار ارائه این گزارش به مراجع قضایی، یک نسخه از آن را با جزییات در اختیار کمیسیون عمران قرار دهد.

نماینده مردم جهرم در مجلس متذکر شد: با اثبات تخلفات انجام شده در شهرداری تهران قاطعانه با متخلفان و مقامات در هر لباس برخورد خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر با ارائه گزارش 100 روزه شهرداری و بررسی عملکرد شهرداری قبلی از قراردادهای شهرداری با ناجا که پولش صرف انتخابات شد، افشاگری کرد.

محمدعلی نجفی در ارائه گزارش خود با بیان اینکه متاسفانه در بررسی پرونده های شهرداری به مواردی از سوء استفاده برخوردیم که باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود گفت: اواخر سال 95 شهرداری با یکی از شرکت های نیروی انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش شهردار از تخلفات شهرداری در اختیار کمیسیون عمران قرار گیرد

گزارش شهردار از تخلفات شهرداری در اختیار کمیسیون عمران قرار گیرد