مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 12:202018-01-14فرهنگي

عشقِ سینماهایی که دیگر به سینما نمی روند


ایتالیایی ها که روزگاری ملت عاشق سینما بودند در طی سال های اخیر بیشتر ترجیح می دهند در خانه بمانند و کمتر به سینما بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، سینمای ایتالیا که آخرین بار در سال 2014 با زیبایی بزرگ ساخته پائولو سورنتینو اسکار خارجی برد و امسال نیز فیلم مرا به نامت صدا کن ساخته لوکا گوادانینو را در فصل جوایز سینمایی دارد، همچنان به ساخت فیلم های سینمایی مطرح در سطح جهانی ادامه می دهد اما این بدان معنا نیست که مردم ایتالیا همچنان طرفدار سرسخت محصولات داخلی هستند و در این سال ها اقبال کمتری به سالن های سینما نشان داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارهای اعلام شده، میزان فروش محصولات سینمای ایتالیا در این کشور در سال 2017 با کاهش 46 درصدی در مقایسه با سال 2016 میلادی همراه بوده است.

کاهش فروش فیلم های ایتالیایی در سینماهای این کشور همزمان با کاهش کلی 12.

4 درصد مخاطبان سینمایی در ایتالیا شده است و در سال 2017 تنها 92 میلیون نفر در این کشور به سینما رفتند، در حالی که این رقم در سال گذشته آن 105 میلیون نفر بود.

فرانسسکو روتلی رییس انجمن فیلم "انیکا" ایتالیا، اکران آنلاین فیلم ها، دانلود غیرقانونی و قاچاق فیلم ها را از جمله عوامل نزول سینمای ایتالیا در عرصه فروش و مخاطب دانست و گفت مردم می خواهند در خانه و با راحتی تمام فیلم تماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشقِ سینماهایی که دیگر به سینما نمی روند

عشقِ سینماهایی که دیگر به سینما نمی روند