مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 11:062018-01-14سياسي

یادداشت/ محمدصادق دهنادی ارتقای سواد رسانه ای ائمه جمعه؛ اولویتی حیاتی در زمانه ما


به عنوان یک دانشجوی رسانه اعتقاد دارم ، در عصر ارتباطات ناآگاهی امام جماعت یک مسجد کوچک از سواد رسانه ای و سواد شناختی در شعاع دینداری تعداد زیادی از امت مضر است ، - ارتقای سواد رسانه ای ائمه جمعه؛ اولویتی حیاتی در زمانه ما به عنوان یک دانشجوی رسانه اعتقاد دارم ، در عصر ارتباطات ناآگاهی امام جماعت یک مسجد کوچک از سواد رسانه ای و سواد شناختی در شعاع دینداری تعداد زیادی از امت مضر است ، چه رسد به تریبون های مهم جمعه! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس"، محمدصادق دهنادی، مدرس ارتباطات و پژوهشگر دین و رسانه طی یادداشتی به بهانه انتصاب رییس جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به بررسی برخی نکات در خصوص تریبون با اهمیت نماز جمعه پرداخت.

آنچه در ادامه می خوانید متن این یادداشت است: بسیار خوشحالیم که شخصیتی خوشنام که شهره به ارتباط با جوانان و سخن گفتن به لحن آرامشبخش و ادبیات روز است ، به مسئولیت هماهنگی امور نماز جمعه یعنی اجتماعی ترین نهاد مشترک امت و امامت ، منتصب شده و همین اعتماد و انتخاب ناگفته گویای انتظارات ولی فقیه از تریبون های ارجمند نماز آدینه است.

به این بهانه عرض سه نکته را از باب خیرخواهیِ یک ماموم این نمازها لازم می دانم: 1- ائمه جمعه به جز اقامه نمازها، از دید مردم سیمای ولی فقیه و نائب ایشان در امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدصادق دهنادی ارتقای سواد رسانه ای ائمه جمعه؛ اولویتی حیاتی در زمانه ما

یادداشت/ محمدصادق دهنادی ارتقای سواد رسانه ای ائمه جمعه؛ اولویتی حیاتی در زمانه ما