مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 10:102018-01-14پزشكي

قرقیزستان دروازه ورود داروی ایرانی به کشورهای حوزه اورسیا


رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به همکاری های ایران و قرقیزستان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: قرقیزستان می تواند دروازه ورود دارو و تجهیزات پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی ایرانی به کشورهای حوزه اوراسیا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان غذا و داروی قرقیزستان که برای بازدید از صنایع دارویی و غذایی و گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران به کشورمان سفر کرده است، با دکتر غلامرضا اصغری، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو دیدار کرد.

در این دیدار که دکتر مفید مدیر کل فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو نیز حضور داشت، طرفین بر گسترش همکاری ها در حوزه غذا و دارو و فرآورده های آرایشی و بهداشتی و تبادلات فنی و علمی تاکید کردند.

دکتر اصغری - رییس سازمان غذا و دارو در این دیدار گفت: قرقیزستان می تواند دروازه ورود دارو و تجهیزات پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی ایرانی به کشورهای حوزه اوراسیا باشد و با توجه به توافقات قبلی بین وزرای بهداشت دو کشور، شرایط برای توسعه روابط فی مابین چه در بخش دولتی و چه خصوصی فراهم است.

رییس سازمان غذا و دارو در این دیدار با اشاره به پیشرفت های چشمگیر علمی و فناوری ایران در حوزه ساخت انواع دارو از جمله داروها و فرآورده های بیولوژیک و ایمنی و کیفیت مواد غذایی و نیز پیشینه روابط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرقیزستان دروازه ورود داروی ایرانی به کشورهای حوزه اورسیا

قرقیزستان دروازه ورود داروی ایرانی به کشورهای حوزه اورسیا