مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 09:052018-01-14اقتصادي

جذب سرمایه گذار برای رونق گردشگری در اولویت قرار دارد


شهردار کتالم و ساداتشهر با بیان اینکه جذب سرمایه گذار برای رونق گردشگری در اولویت قرار دارد، گفت: نوسازی بافت فرسوده شهری در کتالم و ساداتشهر در دستور کار قرار دارد.

- مجتبی رضوانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه معرفی و شناساندن ظرفیت ها در بخش گردشگری، بازار هدف در داخل و بیرون کشور به روش های مختلف است، اظهار کرد: مذاکرتی به منظور جذب سرمایه گذار در حال انجام بوده که با احداث امکانات و تاسیسات گردشگرپذیر در کتالم و ساداتشهر زمینه اقامت طولانی تری برای مسافران برای بهره وری از منابع درآمدی توریسم مهیا شود.

وی تصریح کرد: آماده کردن زیرساخت ها برای خیابان 45 متری، احداث سرویس بهداشتی و امکانات در دستور کار قرار دارد و در آینده خانه جهانگرد به سبک مناسب معماری منطقه راه اندازی می شود.

شهردار کتالم و ساداتشهر افزود: معرفی و آماده سازی مسیرهای دسترسی مارکوه، بهسازی مسیر خیابان آیت الله دستغیب که مزار آقابسمل و پلاسید و مسیر دسترسی به آبگرم های معدنی و عملیات پیاده رو سازی و زیباسازی مسیر در حال انجام است.

رضوانی با بیان اینکه کتالم و ساداتشهر دارای محله های فراوانی بوده که با استفاده از ظرفیت بوم گردی گردشگران به صورت تخصصی و هدفمند جذب می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های متناسب در آینده در دستور کار قرار دارد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار برای رونق گردشگری در اولویت قرار دارد

جذب سرمایه گذار برای رونق گردشگری در اولویت قرار دارد