مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 01:252018-01-13فرهنگي

روایت سایت خارجی از یک بی اخلاقی در هنر ایرانی


وب سایت معتبر «مدیوم» در گزارشی درباره عکاسی ایرانی منتشر کرده که در این گزارش آمده، عکس های پشت صحنه فیلم مستندی را به عنوان عکس های واقعی با توضیحات غیرواقعی استفاده و جایزه های متعدد بین المللی هم کسب کرده است.

- وب سایت معتبر مدیوم در گزارشی درباره عکاسی ایرانی منتشر کرده که در این گزارش آمده، عکس های پشت صحنه فیلم مستندی را به عنوان عکس های واقعی با توضیحات غیرواقعی استفاده و جایزه های متعدد بین المللی هم کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش آمده است: زمانی که مهرداد اسکویی فیلمساز شناخته شده ایرانی در عرصه های جهانی قصد داشت مستند رؤیاهای دم صبح را تولید کند، از یکی از دانشجویان سابق خود که یک عکاس و فیلمبردار است، به عنوان فیمبردار به این پروژه سینمایی دعوت می کند.

اسکویی پس از شش ماه تلاش فراوان موفق می شود با توجه به محدودیت ها، از پیچ و خم اداری دریافت مجوز برای ساخت مستند رؤیاهای دم صبح در یک کانون اصلاح و تربیت دختران مجوز بگیرد و بالاخره فیلمبردازی آغاز می شود.

سه روز پس از فیلمبرداری، اسکویی درمی یابد که فیلمبردارش توانایی فنی لازم برای این پروژه سینمایی را ندارد و مهارت او متناسب دیگر انواع تولیدات سینمایی است اما به او اجازه می دهد به عنوان عکاس پشت صحنه در این پروژه سینمایی به کار خود ادامه دهد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سایت خارجی از یک بی اخلاقی در هنر ایرانی

روایت سایت خارجی از یک بی اخلاقی در هنر ایرانی