مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 21:112018-01-13اقتصادي

اخذ 117 میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی برای 12 طرح آذربایجان شرقی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی از اخذ 117 میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی برای 12 طرح خبر داد و گفت: تاکنون برای 9 طرح 85 میلیون دلار جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز، رضا حسینی امشب در جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در بحث سرمایه گذاری و حوزه های تامین مالی سالانه 50 میلیارد دلار ظرفیت وجود دارد که تاکنون به میزان 15 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: در 9 ماه ابتدای سال تعداد 215 طرح و فرصت سرمایه گذاری را در قالب یونی 2 آماده کرده ایم و بسته های سرمایه گذاری را به تمام اتاق ها و شوراهای مشترک بازرگانی و هیئت های سرمایه گذاری ارسال کرده ایم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی اذعان داشت: بر اساس سیاست های دولت تا پایان سال باید 920 میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی اخذ کنیم که در این ارتباط برای 12 طرح 117 میلیون دلاری مجوز سرمایه گذاری خارجی گرفته ایم و برای 9 طرح 85 میلیون دلار جذب شده است.

حسینی در عین حال خاطرنشان کرد: تعداد 9 طرح 151 میلیون دلاری نیز در دست اجرا داریم.

وی مهمترین چالش های جذب سرمایه گذاری را عدم امکان برق تا درب واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی، وجود کانون های متعدد برای تصمیم گیری سرمایه گذاری، عدم استفاده موثر از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 117 میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی برای 12 طرح آذربایجان شرقی

اخذ 117 میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی برای 12 طرح آذربایجان شرقی