مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 21:052018-01-13سياسي

روحانی: تمام امکانات برای کمک به خدمه نفتکش ایرانی بسیج شوند


" رییس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کار بر ضرورت تسریع در روند امدادرسانی به خدمه نفتکش ایرانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، در مکالمه تلفنی با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اخذ گزارش وی از آخرین وضعیت مهار آتش سوزی نفتکش سانچی تاکید کرد: تمام اقدامات و امکانات لازم برای اطلاع سریعتر از وضعیت و دسترسی به خدمه ایرانی نفتکش بسیج شود.

روحانی در تماس تلفنی با ربیعی که به نمایندگی از رییس جمهور مامور رسیدگی به وضعیت نفتکش ایرانی و خدمه آن شده و هم اینک در چین حضور دارد، افزود: ضروری است با ادامه مذاکرات و پشتیبانی بیشتر وزارت امور خارجه، تمام نیازها و امکانات لازم برای دسترسی سریعتر و اطلاع از وضعیت خدمه نفتکش از کشورهای همجوار و تسریع همکاریهای دولت چین به کار گرفته شود.

رییس جمهور از وزیر کار خواست ضمن ارائه مستمر و مستقیم گزارش پیگیری حادثه، اطمینان یابد که در اولین فرصت ممکن نیروهای ایرانی و چینی برای اقدامات تکمیلی و امدادی وارد نفتکش شوند.

رییس کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتکش حادثه دیده سانچی نیز در این تماس تلفنی گزارشی را از نشست کمیته اضطراری رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی در شانگهای چین ارائه کرد و گفت که به نمایندگی از دولت ایران از مقامهای چینی خواسته است ضمن بکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: تمام امکانات برای کمک به خدمه نفتکش ایرانی بسیج شوند

روحانی: تمام امکانات برای کمک به خدمه نفتکش ایرانی بسیج شوند