مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 17:552018-01-13سياسي

تشریح واکنش ایران به نقض برجام


شورای عالی امنیت ملی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سایر دستگاه های ذی ربط کشور، دست کم 4 گزینه را در برابر نقض برجام از سوی طرف مقابل پیش بینی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره اعلام امضای مشروط تعلیق تحریم های هسته ای جمهوری اسلامی ایران از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، گفت: رییس جمهور آمریکا اولین شرط خود برای تمدید تعلیق این تحریم ها اجازه ایران برای بازرسی نظامی در تمامی سایت های مورد درخواست بازرسان بین المللی، عنوان کرده است.

ذوالنوری بیان داشت: این در حالی است که در مورد بازرسی ها صرفاً آژانس بین المللی انرژی هسته ای، محور است و تا به حال نیز 9 گزارش از سوی آقای آمانو ارائه شده که در هر 9 نوبت تأکید شده است که هر گونه دسترسی که آژانس می خواسته است به مراکز هسته ای ایران داشته و ممانعتی از سوی کشورمان وجود نداشته است.

وی افزود: از این رو این شرط رییس جمهور آمریکا برای تداوم تعلیق تحریم های هسته ای ایران نوعی یاوه گویی است و نشان می دهد که آمریکایی ها بیشتر به دنبال غوغاسالاری هستند.

ذوالنوری با یادآوری شرط دوم رییس جمهور آمریکا جهت امضای تعلیق تحریم های ایران، گفت: او اظهار داشته است که ایران هیچگاه نباید به دنبال سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح واکنش ایران به نقض برجام

تشریح واکنش ایران به نقض برجام