موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 14:312018-01-13سياسي

در تولید ثروت از علم بسیار ضعیف عمل کردیم / جریانات سیاسی اختلافات نامعقول دارند


رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به ضعف عملکرد در حوزه تبدیل علم به ثروت گفت: جریانات سیاسی برای اداره کشور نیازمند مدلی همگرا و مشترک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد پیش از ظهر امروز سید حمیدرضا طیبی در آیین تکریم و معارفه ریاست جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به اتفاقات اخیر در جامعه گفت: باید با جدیت به رفع مشکلات پرداخت و ایجاد توسعه پایدار را دستور کار قرارداد.

رییس جهاد دانشگاهی کشور عدم توسعه همه جانبه را از مشکلات اساسی دانست و افزود: در رژیم گذشته عدم توسعه سیاسی و مشارکت مردم در تصمیم گیری ها و عدم وجود همبستگی میان حکومت و مردم منتج به انقلاب اسلامی شد.

وی با تأکید بر اقدامات انجام شده طی سال های پس از انقلاب گفت: توسعه علمی خوبی در نظام اسلامی به وجود آمده است اما در حوزه تبدیل علم به فناوری و سپس ثروت بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درآمد نفت را از عوامل تشویق دولت ها به واردات عنوان کرد و ادامه داد: همان طور که در سرعت تولید علم در حد مطلوبی قرار داریم باید این تولید علمی به ثروت نیز نتیجه بدهد.

وی یکی از دیگر از مشکلات فعلی را عدم همگرایی سیاسی و اختلافات سیاسی نامعقول دانست و افزود: نخبگان سیاسی کشور باید به مدلی مشترک برای اداره کشور برسند به نحوی که هر طیف سیاسی با در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تولید ثروت از علم بسیار ضعیف عمل کردیم / جریانات سیاسی اختلافات نامعقول دارند

در تولید ثروت از علم بسیار ضعیف عمل کردیم / جریانات سیاسی اختلافات نامعقول دارند