مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 14:102018-01-13اقتصادي

آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان


عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران، از آغاز کمپین خدمات پس از فروش نیسان از 23 دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، امیرحسن امیری، عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا"، با اعلام این خبر افزود: این شرکت که در قالب یک شرکت جوینت ونچر با شرکت سهیل بهوان عمان (SBA) فعالیت می کند، توانسته است با مشارکت شریک خارجی و تیم مدیریت مجرب و کارآزموده خود، ضمن تحویل به موقع خودروها، در تامین به موقع قطعات و ارائه سرویس مناسب خدمات پس ازفروش نیز فعالیت شایان توجهی انجام دهد.

این شرکت حمایت همه جانبه و رضایت هر چه بیشتر مشتریان خودروهای نیسان را کلیدی ترین تعهد خود می داند و در همین راستا، کمپین زمستانه خدمات پس از فروش را از 23 دی ماه آغاز می کند که به مدت دو ماه تا 23 اسفندماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: ما در این کمپین زمستانه که ویژه خودروهای نیسان (انواع مدل های نیسان جوک و ایکس تریل) در کشور است، برآنیم تا ضمن عمل به تعهدات خود، نوع جدیدی از خدمات پس ازفروش را به مشتریان مان ارائه دهیم، به این معنا که با بهره گیری از حداکثر پتانسیل خدمات پس ازفروش مان در کشور، ارائه خدمات شبانه روزی، حضور پرسنل مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب و پشتیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان

آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان