مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 13:152018-01-13اقتصادي

کاهش اعتبارات پژوهشی توسط دستگاه های اجرایی ممنوع است


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص 275 میلیارد تومان برای کاهش تصادفات و 450 میلیارد تومان برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر یوسف نژاد در نشست خبری ظهر امروز (شنبه) خود در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق در بخش هزینه ای، گفت: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری اجازه دارند در سقف عملکرد درآمدهای اختصاصی سال 96 نسبت به اخذ تسهیلات از بانک ها اقدام کنند که این مبلغ در جهت تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و احداث خوابگاه های متاهلین اختصاص می یابدو بازپرداخت آن نیز از محل درآمدهای اختصاصی آنها خواهد بود.

وی افزود: طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، درآمدهای وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها اختصاصی محسوب می شود.

به گفته وی، بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، وجوه اداره شده پرداختی به صندوق رفاه دانشجویان، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد به عنوان کمک جهت افزایش منابع مالی صندوق های رفاه دانشجویی تلقی می شود و وجوه حاصل از پرداخت وام های مذکور و سایر منابع ناشی از فعالیت های صندوق دانشجویی تا سقف 1130 میلیارد تومان برای پرداخت به صندوق رفاه دانشجویان به مصرف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اعتبارات پژوهشی توسط دستگاه های اجرایی ممنوع است

کاهش اعتبارات پژوهشی توسط دستگاه های اجرایی ممنوع است