مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 11:352018-01-13سياسي

بررسی طرح جدید ترافیک فردا در جلسه شورای شهر


معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش از بررسی لایحه اخذ عوارض در طرح جدید ترافیک در جلسه فردا (یکشنبه) شورای شهر تهران خبر داد.

- اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس هم در طرح جدید ترافیک مستثنی نیستند بررسی طرح جدید ترافیک فردا در جلسه شورای شهر معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش از بررسی لایحه اخذ عوارض در طرح جدید ترافیک در جلسه فردا (یکشنبه) شورای شهر تهران خبر داد.

افشین حبیب زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که لایحه اخذ عوارض در طرح ترافیک جدید از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای بررسی به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده است، اظهار کرد: با توجه به این که این لایحه با طرح فوریت به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده است در جلسه فردا (یکشنبه) در دستور بررسی کار شورا قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که شورای شهر تهران وظیفه تعیین نرخ عوارض را دارد، گفت : شهرداری تهران یک فرمول که شامل اعداد ثابت و متغیر است را در نظر گرفته است و اعضای شورای شهر نیز باید ارزش ریالی مندرج در این فرمول را به تصویب برسانند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به این که اگر این طرح در شورای ترافیک تهران تصویب شود برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است و هیچ کسی نمی تواند بگوید که آن را اجرا نمی کنیم، خاطرنشان کرد: در گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح جدید ترافیک فردا در جلسه شورای شهر

بررسی طرح جدید ترافیک فردا در جلسه شورای شهر