مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 11:352018-01-13سياسي

شانزدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران برگزار می شود


شانزدهیمن کنگره بین المللی جراحان دهان ، فک و صورت ایران با شعار " افق های نو، چشم اندازهای جدید" 24 تا 27 بهمن ماه برگزار می شود.

- شانزدهیمن کنگره بین المللی جراحان دهان ، فک و صورت ایران با شعار " افق های نو، چشم اندازهای جدید" 24 تا 27 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیر کبیری - مدیر اجرایی این کنگره با بیان اینکه شانزدهیمن کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران 24 تا 27 بهمن به همت انجمن جراحان دهان فک و صورت ایران در هتل المپیک برگزار می شود، گفت: همزمان با این کنگره، هشتمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و ششمین سمپوزیوم محققین جوان نیز ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای متعددی در عرصه جراحی های دهان، فک و صورت از جمله تروما و شکستگی و درمان های نوین آن، چشم انداز جدید در درمان ضایعات پاتولوژیک و کانسر، بازسازی و درمان های reconstructive در ناحیه صورت و برنامه ریزی دیژیتال و اجرای درمان با استفاده از تکنولوژی های جدید در درمان های این ناحیه، درمان اختلالات مادرزادی از جمله شکاف لب و کام همچنین درمان ناهنجاری اسکلتی رشدی - تکاملی و جراحی های ارتوگناتیک، جراحی و فرآیندهای جانبی در درمان های زیبایی ناحیه صورت و بینی و پلک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران برگزار می شود

شانزدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران برگزار می شود