مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 07:562018-01-13سياسي

وزیر خارجه مالزی با رییس جمهور ترکمنستان ملاقات کرد


وزیر خارجه مالزی که در رأس هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به «عشق ‏آباد» سفر کرده با رییس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

- وزیر خارجه مالزی که در رأس هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به عشق ‏آباد سفر کرده با رییس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در عشق ‏آباد، عنیفه امان  وزیر خارجه مالزی که در رأس هیأت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به عشق ‏آباد   سفر کرده با  قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه مالزی و رییس جمهور ترکمنستان در این دیدار طیف وسیعی از مسائل دوجانبه مربوط به همکاری های سیاسی، اقتصادی، انرژی و فرهنگی بین کوالالامپور و عشق آباد را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

وزیر خارجه مالزی در این دیدار گفت: دولت این کشور برای توسعه مناسبات با ترکمنستان اهمیت خاصی قائل است و در مناسبات بین 2 کشور حسن اعتماد و حسن تفاهم متقابل حکم فرما است.

بردی محمداف  نیز در این دیدار گفت: گسترش روابط و همکاری با کشورهای آسیا و اقیانوس آرام از جمله مالزی یکی از اولویت های سیاست خارجی دولت ترکمنستان می باشد.

در این دیدار وزیر خارجه مالزی و رییس جمهور ترکمنستان بر عزم جدی دولت 2 کشور برگسترش هر چه بیشتر مناسبات همه جانبه و وجود ظرفیت های لازم برای تحقق آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه مالزی با رییس جمهور ترکمنستان ملاقات کرد

وزیر خارجه مالزی با رییس جمهور ترکمنستان ملاقات کرد