مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 00:012018-01-12سياسي

33 سال پیش در چنین روزی پیروزی در میدان خبر پیروزی در همه میدان ها است


داشتن یک خبرگزاری کارامد از لحاظ کیفیت خواهد توانست دشمن را در میدان های خبری و غیرخبری شکست دهد و شکست و پیروزی در میدان خبری شکست و پیروزی در تمامی زمینه ها را در پی خواهد داشت.

- سرپرست سازمان اوقاف: قانون ابطال اسناد مالکیت موقوفات فروخته شده در رژیم سابق به زودی در سراسر کشور اجرا می شود.

رییس جمهور: ما در مقابل تهاجم خبری غرب اصلا احساس عجز نمی کنیم رییس جمهور دیروز در دیدار با سرپرستان دفاتر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی بر لزوم هماهنگی نمایندگان خبرگزاری با نمایندگان سیاسی جمهوری اسلامی تاکید کرد.

آیت الله خامنه ای در همین زمینه گفت: داشتن یک خبرگزاری کارامد از لحاظ کیفیت خواهد توانست دشمن را در میدان های خبری و غیرخبری شکست دهد و شکست و پیروزی در میدان خبری شکست و پیروزی در تمامی زمینه ها را در پی خواهد داشت.

رییس جمهور خطاب به سرپرستان دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در خارج از کشور اظهار داشت: گاهی اوقات ما از خبرهای دنیا عقب هستیم و یا دستگاه خبری ما در موقع مناسب ما را در جریان خبرهای جهان قرار نمی دهد و حتی ما را در جریان خبرهایی که ممکن است علیه ما ساخته شود قرار نمی دهد لذا وظیفه شما خواهران و برادران این است که هدف های تبلیغات زهرآگین آنها را در آینده پیش بینی کنید و پادزهر آن را بیابید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی پیروزی در میدان خبر پیروزی در همه میدان ها است

33 سال پیش در چنین روزی پیروزی در میدان خبر پیروزی در همه میدان ها است