مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 16:402018-01-12سياسي

لزوم تغییر رویکرد در رشته های تحصیلی


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: باید در رشته های تحصیلی تغییر رویکرد دهیم، باید به کمیسیون آموزش مجلس ایده داده شود تا بتوانیم گره گشا باشیم و بتوانیم به خواسته های جامعه و دانشگاهیان پاسخ دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسکانیوز، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که برای بازدید از مراکز علمی استان هرمزگان و نشست با روسای دانشگاه ها به این استان سفر کرده بودند با نمایندگان استان و رؤسای دانشگاه های هرمزگان از جمله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی کاربردی استان، فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه ای دیدار کردند.

در این دیدرا هرکدام از روسا از ویژگی های دانشگاه های تحت مدیریت شان و مطالبات و مهم ترین مشکلات حوزه ی کاری خود با اعضای کمیسیون به گفت وگو پرداختند.

در ادامه این نشست رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: هرمزگان پتانسیل مناسبی در حوزه صنعت و بنگاه های اقتصادی دارد و می توان به خوبی رابطه مناسبی بین دانشگاه ها و بنگاه های اقتصادی ایجاد کرد.

محمدمهدی زاهدی با بیان اینکه باید قانون رفع موانع تولید توسط دانشگاهیان مطالعه شود تا بتوان از ظرفیت های آن بهره برد، اضافه کرد: باید دانشگاه ها به سمت آن ها رفته تا هم مشکلات بنگاه های اقتصادی حل شود، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر رویکرد در رشته های تحصیلی

لزوم تغییر رویکرد در رشته های تحصیلی