مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 10:002018-01-12سياسي

نفوذ فرهنگی غرب از طریق علوم انسانی در ایران


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: روشنفکران داخلی تابع لیبرال دموکراسی آمریکایی با شعار جدایی دین از سیاست اهداف آنها را در جامعه پیش می بردند.

- مهرداد ویس کرمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که نفوذ فرهنگی غرب از طریق تاثیر و تغییر در علوم انسانی جوامع نفوذ می کند، اظهارکرد: هدف عاملان نفوذ فرهنگی این است که لیبرال دموکراسی آمریکا را گسترش دهند.

وی با اشاره به این که بعد از فروپاشی شوروی آمریکا خودش رو حاکم جهان می داند، ادامه داد: در راستای نفوذ فرهنگی بسیاری از اندیشمندان جامعه شناسی در سازمان های سیاسی آمریکا استخدام شدند که تقریباً یهودی هستند، کما اینکه کشور ما رقیب اصلی لیبرال دموکراسی آمریکا است و آمریکا با نفوذ در افراد صاحب نفوذ سعی در گسترش لیبرال دموکراسی آمریکایی دارد.

ویس کرمی با بیان این که آنچه در نفوذ فرهنگی وجود دارد جذب و تربیت افراد صاحب رای است که در جامعه صاحب نفوذ هستند، این در حالی است که صحه گذاشتن بر تمام اعمال آمریکا هدف و وظیفه روشنگران عامل لیبرال دموکراسی آمریکایی در کشور است، کمااینکه روشنفکران داخلی عامل لیبرال دموکراسی آمریکا باعث ایجاد بحران می شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: روشنفکرانی که برای لیبرال دموکراسی آمریکا انتخاب می شوند از دسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ فرهنگی غرب از طریق علوم انسانی در ایران

نفوذ فرهنگی غرب از طریق علوم انسانی در ایران