مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 07:252018-01-12اجتماعي

نیازمند یک اراده ملی برای حل مشکل آلودگی هوا هستیم


مدیر کل سابق دفتر مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست با اشاره به معضل آلودگی هوا گفت: نزدیک به شش دهه است که این پرسش برای شهروندان تهرانی مطرح است؛ - مبنی بر اینکه چه زمانی آلودگی هوا برطرف می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد درویش با بیان اینکه نیازمند یک اراده ملی برای حل مشکل آلودگی هوا هستیم ، گفت: تا زمانی که مردم یک مدیریت جمعی واحد و هدفمند و یک اراده ملی برای حل مشکل آلودگی هوا نبینند که به وجود آمده، آلودگی هوا وجود خواهد داشت.

متاسفانه مقامات مسئول در این حوزه سازمان محیط زیست، شهرداری، وزارت کشور، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش مسئولیت ها را به همدیگر پاس می دهند و تا زمانی که مردم یک مدیریت جمعی واحد و هدفمند و یک اراده ملی برای حل مشکل آلودگی هوا نبینند، پاسخ به پرسش بالا منفی است و نمی توان دورنمای صریحی را برایش تصویر کرد.

وی با ابراز امیدواری از نسبت به ایجاد مطالبه گری بین شهروندان برای حل مشکل آلودگی هوا، اظهار کرد: امیدوارم این مطالبه را خود مردم ایجاد کنند و رسانه ها آن را تقویت کنند و همانطوری که در مورد تغییرات و نوسانات قیمت تخم مرغ تا صحن بهارستان، نمایندگان واکنش نشان می دهند نسبت به آلودگی هوا هم واکنش نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند یک اراده ملی برای حل مشکل آلودگی هوا هستیم

نیازمند یک اراده ملی برای حل مشکل آلودگی هوا هستیم