مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 17:512018-01-11سياسي

مجلس و دولت با یک برنامه کامل به رفع مشکلات مردم بپردازند


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خواستار برنامه ریزی کامل مجلس و دولت برای رفع مشکلات مردم و برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی با تأکید بر لزوم برخورد جدی دستگاه قضایی و امنیتی با مسببان این حوادث اخیر اظهار کرد: متأسفانه اغتشاشگران و برخی افراد فریب خورده این بار هم به حوزه علمیه شهری را مورد حمله و تخریب وحشیانه قرار دادند که محل پرورش و تربیت روحانیون و علمای بزرگواری بوده است.

وی ادامه داد: مطمئناً زمینه اعتراضات اقتصادی بود اما عده قابل توجهی از حاضران در این ناآرامی ها افرادی بودند که با نظام مشکل داشتند و فکر می کنند که با اغتشاش می توانند کاری از پیش ببرند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: یکی از جایگاه های خط دهی به معترضان افرادی بودند که با تندروی های خود می خواستند دولت را زیر فشار قرار دهند، گروه دیگری هم از خارج از مرز های ایران مشغول مدیریت این اتفاقات بودند که سلطنت طلبان و ملحدان علیه نظام را باید در این دسته بندی قرار داد.

وی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاش گران افزود: مردم از دستگاه قضا، نیروی انتظامی و تمام دستگاه های امنیتی مربوطه می خواهند هرچه با قاطعیت با آشوب گران برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و دولت با یک برنامه کامل به رفع مشکلات مردم بپردازند

مجلس و دولت با یک برنامه کامل به رفع مشکلات مردم بپردازند