مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 17:402018-01-11بين الملل

استخدام 10 هزار راننده زن توسط شرکتهای «اوبر» و «کریم» در عربستان سعودی


در حال حاضر زنان 80 درصد از کل مشتریان خودروهای اوبر و 70 درصد از کل مشتریان تاکسی های شرکت کریم را در این کشور تشکیل می دهند.

- استخدام 10 هزار راننده زن توسط شرکتهای اوبر و کریم در عربستان سعودی " در حال حاضر زنان 80 درصد از کل مشتریان خودروهای اوبر و 70 درصد از کل مشتریان تاکسی های شرکت کریم را در این کشور تشکیل می دهند.

پس از آنکه دولت عربستان سعودی اعلام کرد که قصد دارد از ژوئن سال 2018 میلادی رانندگی زنان را در این کشور آزاد کند، اوبر و کریم، دو شرکت بزرگ فعال در زمینه حمل و نقل شهری برای استخدام زنان در این کشور وارد عمل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، در حال حاضر زنان 80 درصد از کل مشتریان خودروهای اوبر و 70 درصد از کل مشتریان تاکسی های شرکت کریم را در این کشور تشکیل می دهند.

تمام رانندگانی که تا کنون توسط اوبر و کریم در عربستان سعودی استخدام شده اند، مرد هستند که با خودروهای خود به جابجایی مسافران می پردازند.

شرکت خدمات حمل و نقل کریم که در دوبی مستقر است و در 13 کشور خاورمیانه و همچنین پاکستان و شمال آفریقا فعالیت می کند، مجموعه ای از جلسات آموزشی 90 دقیقه ای را در شهرهای ریاض، جده و الخبر برای آن دسته از زنان عربستان سعودی که در خارج از این کشور موفق به کسب گواهینامه رانندگی شده اند، برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 10 هزار راننده زن توسط شرکتهای «اوبر» و «کریم» در عربستان سعودی

استخدام 10 هزار راننده زن توسط شرکتهای «اوبر» و «کریم» در عربستان سعودی