مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 17:302018-01-11سياسي

ثبت 7 رکورد جدید اورژانس در زلزله کرمانشاه


رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فعالیت نیروهای فوریتهای پزشکی در مرزها گفت: از برکات راهپیمایی اربعین حسینی امسال بود که توانستیم خدمت رسانی وسیعی در زلزله کرمانشاه ارائه دهیم و تقریبا هفت رکورد جدید را در منطقه و شاید حتی در وزارت بهداشت ثبت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر پیر حسین کولیوند در جلسه تقدیر از خادمین بهداشت و درمان راهیان نور که امروز (21 دی ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در ایام سالروز انجام عملیات کربلای 5 هستیم و یاد و خاطره شهدای اسلام مخصوصا شهدای کربلای 5 را گرامی می داریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور افزود: در دیدار سال گذشته مقام معظم رهبری، ایشان فرمودند، ما ثروت های زیادی داریم که یکی از اینها ثروت های فرهنگی ما هشت سال دفاع مقدس است که این ثروت ملی باید همیشه زنده نگه داشته شود.

رییس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند اگر می خواهیم از این ثروت ها خوب استفاده کنیم، باید فناوری آن را برای حفظ ارزش های یاد بگیریم و از آن مواظبت کنیم تا کارها پیش برود و منحرف نشوند و اعتلاء داشته باشند.

کولیوند با بیان اینکه باید زیارت میدان های نبرد ترویج داده شود، تصریح کرد: ماه گذشته مراسم ختم دکتر ابوترابی، پدر شهید و یکی از بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 7 رکورد جدید اورژانس در زلزله کرمانشاه

ثبت 7 رکورد جدید اورژانس در زلزله کرمانشاه