مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 12:252018-01-11حوادث

جاسازی 15 کیلو تریاک در معده 3 گوسفند


فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: 15 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که توسط قاچاقچیان در معده سه راس گوسفند جاسازی شده بود، در این شهرستان کشف و ضبط شدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا نجابت روز پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از طریق جاساز و بلعیدن در معده احشام و انتقال آن به شمال کشور توسط یک قاچاقچی سابقه دار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در پایانه مسافربری زابل یک دستگاه خودروی وانت که در حال انتقال احشام به یک دستگاه اتوبوس بود را شناسایی و در بازرسی از آن سه راس گوسفند مشکوک را کشف و 2 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه، متهمان به قاچاق مواد مخدر از طریق بلع و انباری در معده سه راس گوسفند با استفاده از آهن ربا اعتراف کردند که پس از ذبح گوسفندان 15 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل بدن این حیوانات کشف شد.

فرمانده انتظامی زابل خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، انتظار است همکاری های مردم همواره بیش از پیش با نیروی انتظامی تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسازی 15 کیلو تریاک در معده 3 گوسفند

جاسازی 15 کیلو تریاک در معده 3 گوسفند