مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1396 ساعت 15:552018-01-10سياسي

توبیخ «آخوندی» معاون سیاسی صداوسیما بدلیل یک گزارش ساختگی درباره تلگرام


برخی از افرادی که در گزارش مذکور صدا و سیما از آنها تصویر و صدا پخش شده بود، صدا و سیما را به بی انصافی و تقطیع جملات و انتخاب بخش هایی که مورد نظر خودشان است، - مجید آخوندی از چهره های ذی نفوذ صدا و سیما است که تقریبا سیاستگذاری اخبار این رسانه در حوزه سیاسی را بر عهده دارد.

او در دوره ریاست عزت الله ضرغامی بر رسانه ملی معاون سیاسی صدا و سیما بود، اما با معرفی محمد سرافراز به جای ضرغامی از دایره مدیران بیرون گذاشته شد و البته معاونت سیاسی تحت مدیریت او نیز که به پیمان جبلی واگذار شده بود نیز به معاونت خبر تغییر نام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آخوندی به دنبال عملکرد سرافراز در صداوسیما و استعفای وی که باعث بر عهده گرفتن ریاست این سازمان رسانه ای توسط عبدالعلی علی عسکری شد بار دیگر به صدا و سیما بازگشت و در پی احیای معاونت سیاسی توسط رییس جدید بار دیگر جایگاه پیشین خود را از پیمان جبلی پس گرفت.

بسیاری از کارشناسان و تحلیگران و حتی کارمندان و کارکنان صدا و سیما سیاستگذاری و تصمیم گیری در بخش اخبار سیاسی صدا و سیما را تماما بر عهده مجید آخوندی می دانند تا جایی که حتی عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما نیز کمتر تاثیرگذاری و قدرت تصمیم گیری در این بخش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ «آخوندی» معاون سیاسی صداوسیما بدلیل یک گزارش ساختگی درباره تلگرام

توبیخ «آخوندی» معاون سیاسی صداوسیما بدلیل یک گزارش ساختگی درباره تلگرام