مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1396 ساعت 14:112018-01-10ورزشي

خیز خراسانی ها برای کسب عنوان پهلوانی ایران


مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور از فردا در حالی آغاز خواهد شد که خراسان رضوی در این رقابت ها با دو تیم شرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، خراسان رضوی امسال در مسابقات کشتی پهلوانی دو تیم را شرکت داده است که هدایت آن را پهلوان حمید قشنگ که خودش سه دوره متوالی قهرمان این مسابقات شده بود، بر عهده دارد.

احمد میرزاپور و اسماعیل نجاتیان دو کشتی گیر خراسانی و شانس اول خراسان رضوی برای کسب عنوان پهلوان ایران هستند، اما نکته بارزتر در تیم کشتی پهلوانی خراسان رضوی حضور جواد محجوب جودو کار ملی پوش خراسانی در این مسابقات است.

محجوب پیش از اینکه به صورت حرفه ای به جودو بپردازد، یکی از چوخه کاران حرفه ای و عنوان دارد بود که به تدریج به سمت جودو رفت و در نهایت در مسابقات مختلف بین المللی نیز حضور پیدا کرد و صاحب مقام شد.

محجوب البته پس از المپیک سال گذشته به دلیل بی توجهی مسئولین ورزشی، مدت زیادی از جودو کنار رفت و قصد داشت در مسابقات رزمی MMA (مبارزه در قفس ) شرکت کند که با وعده حمایت مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جودو، از حضور در این مسابقات انصراف داد و دوباره در اردوهای تیم ملی جودو شرکت کرد.

محجوب حالا قرار است در مسابقات کشتی پهلوانی به میدان برود و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی و البته جایزه میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز خراسانی ها برای کسب عنوان پهلوانی ایران

خیز خراسانی ها برای کسب عنوان پهلوانی ایران