مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 15:302018-01-08سياسي

تاکید بر استفاده از ظرفیت ایثارگران برای تبیین و ترویج فرهنگ قرآن


نخستین نشست شورای سیاستگذاری ترویج فرهنگ قرآن در بین جامعه ایثارگری به میزبانی اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست شورای سیاستگذاری و تبیین و ترویج فرهنگ قرآن با حضور حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، لاله افتخاری عضو سابق کمیسیون قرآنی مجلس شورای اسلامی و فعال قرآنی، مهدی قره شیخ لو رییس سازمان دارالقرآن کشور،حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای ترویج فرهنگ قرآنی، فلاح مسئول نظارت و ارزیابی مسابقات بین المللی قرآن سازمان اوقاف و سیف داور و قاری بین المللی قرآن برگزار شد.

حجت الاسلام کاویانی راد در این نشست به سیاست ها، رویکردها و راهبردهای برنامه های قرآنی در سطح جامعه اشاره کرد و با تاکید بر نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه ترویج برنامه های قرآنی گفت: ظرفیتی که در اختیار جامعه شاهد و ایثارگر است، نقش مهم و اساسی در ترویج و ارتقای برنامه های قرآنی دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اسناد بالا دستی متناسب با سیاست های کلان کشور و نقشه راه ترویج برنامه های قرآنی گفت: آمار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده از ظرفیت ایثارگران برای تبیین و ترویج فرهنگ قرآن

تاکید بر استفاده از ظرفیت ایثارگران برای تبیین و ترویج فرهنگ قرآن