مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 10:262018-01-08اقتصادي

امروز در تهران برگزار می شود دومین دوره اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر


امروز در مراسم دومین سال اهدای نشان امین الضرب، این نشان از سوی اتاق بازرگانی ایرن به سه نفر از کارآفرینان عرصه تجارت و اقتصاد اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بازرگانی " مراسم دومین دوره اهدای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر و تجلیل از پیش کسوتان عرصه اقتصاد امروز در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طبق اعلام اتاق ایران، در این مراسم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور خواهند داشت، این مراسم که با حضور پیش کسوتان عرصه اقتصاد و تجارت و همچنین روسای اتاق های بازرگانی ایران و تهران برگزار می شود، به 3 نفر نشان امین الضرب و به 7 نفر تندیس امین الضرب اهدا می شود.

مراسم اهدای نشان امین الضرببه همت اتاق بازرگانی ایران در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

حاج محمد حسین امین الضرب بنیانگذار اتاق تجارت تهران در 14 مرداد 1263 شمسی بود که اولین بار تجار آن زمان تهران را دور هم جمع و مجلس وکلای تجار را در تهران بنیان نهاد.

انتهای پیام/ب http://fna.

ir/a3aa4k نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در تهران برگزار می شود دومین دوره اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر

امروز در تهران برگزار می شود دومین دوره اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر