مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 13:102018-01-07سياسي

همه مسئولان باید در زمینه اشتغال، بیکاری، گرانی و تورم پاسخ دهند


قاسم احمدی لاشکی نایب رییس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و پایگاه های خبری و نماینده مردم نوشهر - نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از بیکاری و گرانی به عنوان مهم ترین مشکل کشور یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مازندران، قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری چالوس با اشاره به تجمعات هفته گذشته در شهرهای مختلف کشور اظهار کرد: با تدابیر رهبری این اغتشاشات جمع شد بنابراین قدر نعمت رهبری باید دانسته شود.

وی با اشاره به تلاش های زیاد اداره اطلاعات و برخورد صبورانه نیروی انتظامی طی این مدت افزود: اینکه گفته شود اغتشاش و آسیب های آن تمام شده است اینگونه نیست بلکه آسیب های بعدی به مردم و کشور می رسد و به طور قطع به دشمن برای تحمیل تحریم های جدید بهانه داده شد و آمریکا نیز به این بهانه تحریم هایی را وارد می کند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جایی که پرچم به آتش کشیده می شود به هویت 80 میلیون ایرانی با تاریخ هفت هزار ساله توهین می شود.

احمدی با بیان اینکه مشکلات جدی است و همه از جمله مجلس، دولت و دستگاه قضا مسئول هستند یادآور شد: در زمینه اشتغال، بیکاری، گرانی و تورم همه مسئولان باید پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسئولان باید در زمینه اشتغال، بیکاری، گرانی و تورم پاسخ دهند

همه مسئولان باید در زمینه اشتغال، بیکاری، گرانی و تورم پاسخ دهند