مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 12:502018-01-07سياسي

از مسئولین قضایی می خواهیم با فتنه گران به شدت برخورد کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: از مسئولین قضایی درخواست می کنیم با فتنه گران که از خواسته های به حق مردم سوءاستفاده کردند، - به شدت برخورد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام علی قابل در راهپیمایی شکوه وحدت که صبح امروز از میدان میرعماد قزوین به سمت خیام برگزار شد، تصریح کرد: مردم بصیر قزوین با حضور در این راهپیمایی پیام خود را به مقام معظم رهبری رساندند که پای ولایت ایستادند و همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

وی افزود: مردم ما پای نظام خون داده و ایستاده اند اما از مسئولین انتظار می رود در برخی از تصمیمات اقتصادی تجدیدنظر کنند و صدای مردم را بشنوند، برای اینکه دشمن از این درخواست به حق مردم سوءاستفاده نکند، مسئولین در بررسی ها و تصمیمات خود تجدیدنظر کنند.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: از مسئولین قضایی درخواست می کنیم با فتنه گران که از خواسته های به حق مردم سوءاستفاده کردند و حریم را مورد تعرض قراردادند، به شدت برخورد کنند تا چشم فتنه کور شود.

وی افزود: از نمایندگان مجلس انتظار می رود اولویت برنامه های خود را پیرامون مسائل مربوط به معیشت مردم و مربوط به کار و اموری که زندگی مردم را تسهیل کنید به این مسائل بپردازند و تصمیمات را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مسئولین قضایی می خواهیم با فتنه گران به شدت برخورد کنند

از مسئولین قضایی می خواهیم با فتنه گران به شدت برخورد کنند