مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 09:302018-01-06اقتصادي

باغ وحش و باغ پرندگان در رشت ایجاد می شود


شهردار رشت پیشنهاد ایجاد باغ پرندگان در پارک لاکان و باغ وحش در پارک سراوان را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ، دکتر مسعود نصرتی در دیدار با محسن یوسف پور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اظهار کرد: به دنبال این هستیم از باغ 450 هکتاری لاکان با ورود سرمایه گذاران بهره برداری کنیم تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد .

وی پیشنهاد ایجاد جاذبه هایی مثل باغ پرندگان در باغ 450 هکتاری لاکان را داد و گفت:باغ 450 هکتاری لاکان این ظرفیت را دارد، به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود و می توان در آنجا جاذبه هایی نظیر باغ پرندگان نیز ایجاد کرد .

شهردار رشت با اشاره به اینکه اجرای بسیاری از طرح ها جنبه درآمدزایی ندارد، مطرح کرد: به طور مثال ایجاد پارک در سطح شهر، نه تنها موجب درآمد زایی نمی شود، بلکه هزینه زیادی نیز تولید می کند ولی جنبه رفاهی برای شهروندان دارد .

وی تاکید کرد: باید ابتدا یک برند برای باغ 450 هکتاری لاکان تعریف کنیم تا بتواند گردشگران را به آنجا جذب کند، همچنین باید جاذبه های گردشگری در آن ایجاد کنیم .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: پارک جنگلی سراوان یک استعداد بزرگ برای جذب گردشگران است و می توان در آن باغ وحش نیز ایجاد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ وحش و باغ پرندگان در رشت ایجاد می شود

باغ وحش و باغ پرندگان در رشت ایجاد می شود