مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 00:352018-01-05ورزشي

غرامت چند میلیون دلاری جیووا و غافل گیری فوتبال ایران


شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی جیووا که از پارسال و با تدبیر مدیران فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد، بی سر و صدا به دنبال محکوم کردن فدراسیون و دریافت غرامت چند میلیون دلاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال پیش از قرارداد خرید با آدیداس، در تابستان سال 95، شروع به پوشیدن لباس این شرکت کرد تا صدای اسپانسر قبلی این تیم یعنی جیووا بلند شود و در لوزان سوییس از فدراسیون فوتبال به خاطر آن چه نقض قرارداد خوانده شده شکایت کنند.

بعد از این شکایت و مطرح شدن پرداخت غرامت دو میلیون دلاری از سوی فدراسیون فوتبال به جیووا، کارگروهی سه نفره در فدراسیون تشکیل شد تا این ماجرا را حل کنند که این موضوع میسر نشد و کارگروه مورد نظر با برگزاری دو جلسه به کار خود پایان داد تا امیر عابدینی به اتفاق مهدی تاج و حقوقدان های فدراسیون مدعی شوند که پرونده با جیووا حل شده و هیچ خطری فدراسیون فوتبال را تهدید نمی کند.

از طرفی عابدینی در چندین مصاحبه مدعی شد که با مسئولان جیووا به توافق رسیدند اما مدیران این شرکت در ایتالیا می گویند هیچ توافقی حاصل نشده است بلکه فدراسیون فوتبال با بردبار، مسئول نمایندگی این شرکت ایتالیایی در ایران به توافق رسیده و مبلغی در حدود 500 میلیون تومان بابت برگزاری مراسم رونمایی از لباس تیم ملی، چند کانتینر لباس و کت و شلوارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرامت چند میلیون دلاری جیووا و غافل گیری فوتبال ایران

غرامت چند میلیون دلاری جیووا و غافل گیری فوتبال ایران