مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 19:362018-01-03سياسي

فرمانده ناجا: 70 درصد بازداشتی های حوادث اخیر هدفمند دستگیر شدند


بیش از 70 درصد افراد دستگیر شده در تجمعات اخیر توسط پلیس هدفمند دستگیر شدند هرچند اصل حادثه اتفاق خوبی نبود و موجب خسارت به اموال عمومی و حتی آسیب به کسب و کار مردم شد.

- "، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در یازدهمین همایش سراسری و دومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، به حوادث چند روز گذشته و اقدامات انجام شده از سوی ناجا اشاره کرده و از هوشیاری مردم تشکر کرد.

وی افزود: از همه فرماندهان، معاونان و کارکنانی که در چند روز گذشته در میدان بودند و با اقتدار، هوشیاری و خویشتنداری این عرصه را مدیریت و اقدامات لازم را انجام دادند تشکر می کنم.

فرمانده ناجا یادآور شد: بیشتر مسئولان کشور از عملکرد ناجا طی این چند روز تقدیر کردند که برای ما انجام وظیفه بود.

سردار اشتری تأکید کرد: در چند روز گذشته تجمعات انفرادی با محوریت اقتصادی و معیشتی شکل گرفت، اما بلافاصله گروه های ضد انقلاب با سوء استفاده از این فضا در موج اعتراضات سوار شدند؛ البته مردم  سریعاً صف خودشان را از گروه های سوء استفاده گر جدا کردند.

  چند شبی درگیری بود اما بیشتر افرادی که در تجمعات روزهای بعدی حضور داشتند، کسانی بودند که قصد داشتند تحرکات غیرقانونی را در راستای اهداف کشور های بیگانه و معاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: 70 درصد بازداشتی های حوادث اخیر هدفمند دستگیر شدند

فرمانده ناجا: 70 درصد بازداشتی های حوادث اخیر هدفمند دستگیر شدند