مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1396 ساعت 15:552018-01-01اقتصادي

سود بیشتر دولت در افزایش تعرفه ها است


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس، گفت: افزایش تعرفه واردات خودروهای دارای حجم موتور 1700سی سی که مشابه آن در داخل کشور نیز تولید می شود به معنای غیر رقابتی کردن بازار است.

- سعید باستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص تعرفه های جدید واردات خودرو، اظهار داشت: به نظر می رسد در تعرفه های واردات خودرو بازهم نگاه حمایت از تولید داخلی وجود دارد تا افزایش درآمدهای دولتی، بنابراین سود بیشتر دولت علی رغم سهم کمی که دارد در تولید خودروهای داخلی است که باید با هر روشی که امکان دارد این سود قطع شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که دولت در تولید خودروهای داخلی مشارکت دارد این نوع حمایت ها صورت می گیرد، گفت: قرار بر این نبود که واردات خودروهای هیبریدی افزایش تعرفه داشته باشد در صورتی که درحال حاضر شاهد افزایش تعرفه آنها نیز هستیم.

افزایش تعرفه واردات خودروهای دارای حجم موتور 1700سی سی به معنای غیر رقابتی کردن بازار است نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به اینکه افزایش تعرفه های واردات خودرو تا سقف 2500سی سی که شرایط خرید آن برای تعداد بیشتری از افراد جامعه وجود دارد باعث افزایش چشمگیر قیمت آنها می شود، ادامه داد: افزایش تعرفه واردات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود بیشتر دولت در افزایش تعرفه ها است

سود بیشتر دولت در افزایش تعرفه ها است