مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1396 ساعت 14:252018-01-01ورزشي

شاهرود سالن مناسب برگزاری مسابقات ندارد


رییس ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، از اختصاص دو میلیارد تومان برای سالن ورزشی چند منظوره جدید التاسیس شاهرود خبرداد و گفت: این شهرستان در حال حاضر سالن مناسب برگزاری مسابقات ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید محمدی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان شاهرودی با وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: در شاهرود سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات ورزشی وجود ندارد و تیم ها ناگزیرند از امکانات دانشگاه ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در وهله نخست خدمات را به کارکنان و دانشجویان خود ارائه می دهند، افزود: خوشبختانه در این دیدار به دستور وزیر یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی و یک میلیارد تومان دیگر به صورت استانی در مجموع 2 میلیارد تومان برای ساخت سالن ورزشی استاندارد چند منظوره شاهرود اختصاص یافت.

رییس ورزش و جوانان شهرستان شاهرود بابیان اینکه در سال جاری 700 میلیون تومان اعتبار ملی و 400 میلیون نیز اعتبار استانی برای سالن 3000 نفری شاهرود پیش بینی شده است، ادامه داد: برای ساخت سالن 3000 نفری سال 88 یک میلیارد تومان به صورت استانی هزینه شد که به دلیل منظور نشدن اعتبارات ملی واگذاری زمین دو هکتاری در این پروژه صورت نگرفت لذا پیگیر تامین زمین مناسب در مجاورت سالن برای پارکینگ نیز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود سالن مناسب برگزاری مسابقات ندارد

شاهرود سالن مناسب برگزاری مسابقات ندارد