مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1396 ساعت 14:152018-01-01ورزشي

گل محمدی: درد دل های زیادی دارم


اولین نفری بودم که از هواداران تراکتور سازی دفاع کردم و تعجب می کنم که چرا باشگاه در استانه بازی حساس با استقلال علیه من در رسانه ها چنین ادعایی را مطرح کرده است.

- سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت:اولین نفری بودم که از هواداران تراکتور سازی دفاع کردم و تعجب می کنم که چرا باشگاه در استانه بازی حساس با استقلال علیه من در رسانه ها چنین ادعایی را مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی گل محمدی در واکنش به جریمه بیست درصدی خودش از سوی باشگاه افزود:خیلی تیم های لیگ برتری حتی قبل از ما حدف شدند.

خیلی ها هم به پرسپولیس در تهران باخته و فقط یک تیم موفق به پیروزی و دو تیم موفق به کسب تساوی در ازادی شده اند.

با این وجود ما در بازی رفت به رغم کمبود بازیکن و مشکلات در اوج بدشانسی و با اشتباه محرز داوری باختیم و حق مان حتی برد بود و در بازی برگشت در خانه حریف با تعویض های اجباری و یکسری اتفاقات بد اوردیم هر چند که باید بهتر از این بازی می کردیم.

با این وجود این تصمیمی است که باشگاه گرفته و اگر حرفی هم در قبال ان داشته باشم با باشگاه در میان می گذارم نه اینکه بیایم ها و در استانه بازی حساس با استقلال ان را در رسانه ها مطرح کنم.

خوب است یادمان باشد در نیم فصل اول ما محروم از جذب بازیکن بودیم و با وجود جدایی و مصدومیت حداقل هشت بازیکن تیم در حال تلاش بودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی: درد دل های زیادی دارم

گل محمدی: درد دل های زیادی دارم