مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1396 ساعت 14:212017-12-28سياسي

پرویز امینی تشریح کرد خطای محاسباتی احمدی نژاد و انفعال ناپذیری آیت الله خامنه ای


متناسب با تصمیمات و مواضع آیت الله خامنه ای در این سال های طولانی، دریافته ام که ایشان به اقتضای حکمت و عقلانیت سیاسی و تقوای درونی، انعطاف پذیر است؛ - خطای محاسباتی احمدی نژاد و انفعال ناپذیری آیت الله خامنه ای متناسب با تصمیمات و مواضع آیت الله خامنه ای در این سال های طولانی، دریافته ام که ایشان به اقتضای حکمت و عقلانیت سیاسی و تقوای درونی، انعطاف پذیر است؛ اما به سبب خصلت شجاعت شخصیتی، فردی انفعال ناپذیر است و نمی توان ایشان را در چارچوب شرایط تحمیلی منفعل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های "، پرویز امینی، استاد دانشگاه طی یادداشتی در روزنامه فرهیختگان نوشت: خیلی شفاف و روشن معلوم است که مخاطب اصلی صحبت های دیروز صبح رهبری، احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور سابق و رادیکال ترین معترض و مخالف کنونی است! احمدی نژاد پس از تلاش نافرجام در پروژه بازسازی خود، تلاش کرده است خود را در موقعیت آلترناتیو جمهوری اسلامی متعارف و در کلیت آن نشان دهد و به طور طبیعی، پیش فرض این استراتژی، فاصله گذاری و برجسته کردن مرزبندی اش با کل حاکمیت است.

خصوصا اینکه به دلیل سوابق و چسبندگی بالای گذشته وی به جمهوری اسلامی، این تفکیک او از جمهوری اسلامی برای راهبردش ضرورت مضاعف دارد؛ مسیری که محور مشترک و راهبردی مواضع و تصمیمات احمدی نژاد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز امینی تشریح کرد خطای محاسباتی احمدی نژاد و انفعال ناپذیری آیت الله خامنه ای

پرویز امینی تشریح کرد خطای محاسباتی احمدی نژاد و انفعال ناپذیری آیت الله خامنه ای